sobota 28. února 2015

Laky z Lidlu+nailart

Pěkný večer všem, mám pro vás recenzi na laky z Lidlu. Nevím jestli některé z vás tuší, že se v Lidlu prodávají i laky, mě to taky překvapilo, když jsem tam před půl rokem objevila tenhle zelený za nějakých 16 korun :-). Dneska to bude stříbrný v odstínu 36 silver shine a měděný 38 rasberry glitter, a protože jsem je nechtěla nosit jenom tak, tak jsem je zkombinovala v jednoduchý nailart.


 Lakovala jsem s podlakem a novým nadlakem (na fotce), ale přes to mě laky zklamaly, protože jsem je dělala včera a ráno při vaření už se mi odlouply špičky nehtů, tak jsem je opravila, ale stejně už je mám zase odlouplé. Na druhou stranu kryjí už v jedné vrstvě a mají pěkné barvy (ještě fialovou, růžovou, zlatou a já vlastním taky průsvitný).







Laky stály každý 40 korun, ale nevím jistě jestli je můžu na 100% doporučit :-(.


Žádné komentáře:

Okomentovat