sobota 21. března 2015

NYC - 320 Blue Sky + Tribal nail art

 Ahoj všichni, taky vás tak baví to jarní počasí jak mě ? :-).U hodně blogerek jsem četla recenze na tento lak od NYC a lákalo mě ho vyzkoušet. Bohužel pro mě byl velkým zklamáním, jelikož je z řady In a minute quick dry , tak jsem čekala že bude rychle schnout, ale on ne :-), výdrž taky špatná (cca 2 dny, možná je mými nehty) a ještě k tomu mi hlavně pod top coatem zežloutnul, takže se omlouvám těm, které byly s tímto lakem spokojené, ale větší zklamání jsem za poslední dobu nezažila :-(. Možná když ještě o prázdninách budu mí náladu, tak ho zkusím znovu a podám vám informaci :-). Lak jsem jinak doplnila nail artem podle nalepovacích nehtů z Primarku, které mi moc nesedí a třpytkovým lakem.
Omlouvám se za špatnou kvalitu fotek, byly foceny večer :-).







2 komentáře: