sobota 21. listopadu 2015

Flormar * Glitter enamel * GL14 Holographic silver

Ahojky, jelikož je sobota večer a já tady sedím u Stardance, tak proč nenapsat článek :-) ? Tákže dneska to bude lak od Flormaru. Když u nás po dlouhých dvou měsících otevřeli opravovanou drogérii a promněnili ji v tu novou krásnou Tetu, byla jsem celá natěšená a musela jsem tam hned jít. Chtěla jsem si koupit rtěnku, ale samozřejmě u mě nakone skončili dva laky, a k mému údivu mi je mamka zaplatila s tím že jeden dostanu na Vánoce, no co bez váhání jsem si vybrala tenhle. Je to opravdu krásný glitrový holografický lak, který na nehtech zafunguje už v jedné vrstvě. No až někdy půjdete do Tety tak se po něm určitě porozhlédněte, stojí fakt za to. P.S.: omlouvám se za špatnou kvalitu fotek, ale ten podzim se na nich taky podepsal :-)






Žádné komentáře:

Okomentovat