sobota 16. ledna 2016

Rimmel 60 seconds - 340 BERRIES AND CREAM and Essence Merry berry 01 my golden pumps

Ahojky, dneska bych vám chtěla představit dva laky co jsem dostala (si koupila) k Vánocům. 
První z nich je krásný burgundy lak od Rimmelu, který dneska hraje taky hlavní roli. Hned v obchodě jsem si ho zamilovala, protože jsem potřebovala náhradu za můj oblíbený vínový lak, který už bohužel dochází. Už jsem s ním byla u pokladny, že si ho koupím, ale přišla mamka. Řekla, že mi ho zaplatí, ale že ho budu mít až pod stromečkem. Tak jsem se dočkala a minulý týden ho nalakovala. Lakoval se dobře, štěteček má hodně široký a do kulata zastřižený, což mám ráda. Schne celkem rychle, no 60 sekund to není. Po dvou vrstvách má dokonale sytou barvu a pěkně se leskne.
Druhý lak jsem sice nedostala k Vánocům, ale je z vánoční kolekce Merry berry od Essence. Konkrétně se jedná o top coat 01 my golden pumps, který je plný zlatých úlomků různých velikostí. Na nehtech je opravdu krásný a myslím, že vynikne s jakoukoli barvou a hodí se nejenom na Vánoce. Na prostředníček a prsteníček jsem ho lakovala v jedné vrstvě na vínový podklad. Tuto kombinaci jsem přetřela novým top coatem od Enii nails a je fakt ultra lesklý a dokonce rychle schne a prodlužuje výdrž.
A ještě jsem vám chtěla říct, že tohle už je druhý článek, který píšu ze svého notebooku.
Všechny tři laky fakt doporučuju, jsou skvělé ! 





 

Žádné komentáře:

Okomentovat