neděle 14. února 2016

EBD - UpTo X Extended Nail Polish - AMANDA

Ahojky, dneska bych vám chtěla představit můj první desetidenní (?) lak od EBD. Laky jsem objednávala z modeláže. Jejich balení do krabičky s přihrádkama se mi fakt líbí. A na objednávku na tomto e-shopu mě nalákali hlavně tím, že měli akci k libovolnému desetidennímu laku EBD top coat zdarma, načež od dalšího týdne tyto laky zlevnili na 79, to fakt naštve :-D. K tomu druhému laku tedy jindy. Lak, který vám dneska zrecenzuju má název Amanda a je to krásná vínová barvička s kapkou sytě růžové, na něj jsem přidala ještě pár kamínků taky z modeláže. Lak má moc pěknou konzistenci a díky jeho malému štětečku se s ním dobře vykresluje oblouček. Ale co je hlavní tyhle laky slibují 10 denní výdrž a v tomhle mě tenhle krasavec hodně zklamal, vydržel mi 3 dny. Po tomhle se mi ani ten druhý ani nechce lakovat, ale třeba překvapí (no za 125 korun by měl).








Žádné komentáře:

Okomentovat