středa 3. února 2016

Flower power

Ahoj, dneska bych vám chtěla představit můj první letošní květinový nail art a jednu pomůcku, která vám opravdu usnadní kreslení. Ano vím, že ještě není jaro, ale tenhle lak od Essence jsem dostala na Vánoce a jeho odstín přímo pobízel k nakreslení květin. Je v odstínu 24 indian summer a barvu bych popsala jako světle meruňkovou trošku do neonova.  Lak bez problému kryje ve 2 vrstvách a u všech Essence laků mi vyhovuje štěteček, ale bohužel tyhle laky s gelovým efektem pomalu schnou, takže si musíte najít nejméně půl hodinky nicnedělání.
Na prostředníček a prsteníček jsem si nejdříve udělala houbičkou dva "fleky" a když zaschly šlo se kreslit. Na květy jsem použila svůj nový objev od Essence a to Tattoo liner na nehty a nehtovou kůžičku, kterým jsem na flíčky nakreslila kytičky a potom, aby to nebylo tak prázdné, ještě lístky. Celý nail art jsem přelakovala novým top coatem od Enii nails, který jste mohly vidět naposled zde.







Žádné komentáře:

Okomentovat